×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۶ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Saturday, 16 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
تغییر بستر استعلام پروانه کسب، کارت مشاور املاک و کارت مباشر از روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۱۱

تغییر بستر استعلام پروانه کسب، کارت مشاور املاک و کارت مباشر از روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۱۱

با توجه به آماده‌سازی بستر استعلام پروانه کسب،‌ کارت شناسایی مشاور املاک و کارت مباشر در #سامانه_نوین_اصناف ، از روز شنبه مورخ ۱۱ شهریور ماه، کلیه‌ی افرادی که می‌خواهند وضعیت پروانه کسب را استعلام نمایند، می‌بایست از سامانه نوین اصناف و از طریق آدرس زیر اقدام نمایند:

https://novin.iranianasnaf.ir/panel/#/inquiry

مسیرهای استعلام پروانه‌های جدید صادره از مسیر درگاه ملی مجوزها:
با توجه به قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار، مرجع استعلام پروانه‌های جدید که از مسیر درگاه ملی مجوزها به سامانه نوین اصناف ارسال شده‌اند، درگاه ملی مجوزها (https://qr.mojavez.ir) است. امکان استعلام اطلاعات مذکور در سامانه نوین اصناف و اپلیکیشن پایش صنفی نیز وجود دارد و از مسیرهای فوق می‌تواند از وضعیت اصالت و اعتبار پروانه‌های کسب اطمینان حاصل نمود.

مسیر استعلام پروانه‌هایی که قبلا صادر شده‌اند و پروانه‌های تمدید شده و پروانه‌های دارای تغییر رسته و تغییر نشانی
اقدامات فنی جهت اختصاص شناسه‌ی یکتا به پروانه‌های قدیمی آغاز شده است. پس از اتمام این امر، قابلیت استعلام پروانه‌های قدیمی در بستر درگاه ملی مجوزها نیز فراهم خواهد شد. تا زمانی که اقدامات مذکور انجام شود، تنها مسیر استعلام وضعیت پروانه‌های قدیمی، سامانه نوین اصناف و آدرس زیر است:
https://novin.iranianasnaf.ir/panel/#/inquiry

*دغدغه‌ی مشترک درگاه ملی مجوزها و سامانه نوین اصناف*
با توجه به اینکه پروانه کسب از زمان صدور، ممکن است دچار تغییرات مختلفی نظیر تغییر رسته، تغییر نشانی، تعلیق، غیرفعالسازی، فعالسازی مجدد، انتقال به ورثه، ابطال و نظایر آن شود، می‌بایست آخرین وضعیت پروانه کسب برای کلیه‌ی ذینفعان و آحاد جامعه، قابل استعلام و مشاهده باشد. ملاک دیگر پروانه کسب فیزیکی نیست و ملاک اطلاعات و وضعیتی است که به صورت آنلاین در سامانه ثبت شده است.
دغدغه مشترک این دو درگاه بزرگ در کشور، سینک شد و همسان‌سازی لحظه‌ای وضعیت پروانه کسب است. به نحوی که وضعیت پروانه کسب در دو سامانه و درگاه، یکسان و قابل استناد باشد.

بستر استعلام کارت مباشر و کارت مشاور املاک
امکان استعلام کارت مباشر و کارت مشاور املاک صرفا در سامانه نوین اصناف وجود دارد. امکان استعلام وضعیت شراکت نیز بعدا به این بخش اضافه خواهد شد.

@novinasnaf

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.