×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۲۸ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Monday, 18 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
جزئیات مهم از قیمت مسکن در سال جدید

اگر مالک زمین مسکونی یا خانه کلنگی هستید یا واحد مسکونی ویلایی دارید که متراژ بالایی دارد شاید بخواهید دارایی خود را ارتقاء دهید و آپارتمان سازی کنید. در این صورت باید بدانید ساخت هر متر آپارتمان در سال جدید چقدر آب می خورد.

فقط برای سازندگان حرفه‌ای و به عبارت دیگر بساز و بفروش‌ها مهم نیست بلکه هر فردی که زمین مسکونی داشته باشد یا مالک خانه کلنگی یا ملکی با متراژ بالا باشد با آگاهی از قیمت ساخت آپارتمان می تواند به ارتقاء دارایی خود فکر کند و در صورت در اختیار داشتن سرمایه برای ساخت و یا امکان اخذ تسهیلات از نظام بانکی یا مشارکت و تامین مالی از طریق شرکا، به یک سازنده خُرد تبدیل شود.
ضمنا اطلاع از قیمت ساخت آپارتمان می تواند چشم اندازی از وضعیت آینده بازار مسکن به متقاضیان خرید آپارتمان بدهد و به افرادی که در صدد خرید مسکن هستند نشان دهد توان مالی آنها با قیمت مسکن چقدر فاصله دارد تا برای پر کردن این فاصله برنامه‌ریزی کنند.
جزئیات قیمت تمام شده ساخت و ساز واحدهای یک تا ۱۶ طبقه
به هر شکل بر اساس اطلاعیه سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور می تواند 13160 300x168 - جزئیات مهم از قیمت مسکن در سال جدید هر متر مربع زیربنای مسکونی را در سال ۱۴۰۰ برآورد کرد. طبق این اطلاعیه که رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان آن را ابلاغ کرده است هزینه ساخت ساختمان‌های یک و دو طبقه ، متری ۲ میلیون و ۳۳۲ هزار و ۱۰۰ تومان است. همچنین بر اساس این اطلاعیه قیمت ساخت واحدهای مسکونی ۳ تا ۵ طبقه که بخش اعظم ساخت و سازهای کشور را به خود اختصاص می دهد متری ۲ میلیون و ۷۲۰ هزار و ۷۰۰ تومان تمام می شود.

منبع خبر : گسترش نیوز

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.