×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۲۷ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Sunday, 17 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تامین ابزارهای لازم برای تخصصی شدن فعالیت مشاورین املاک و ساماندهی این بخش را ضروری است

خسروی، رییس اتحادیه مشاورین املاک تهران تامین ابزارهای لازم برای تخصصی شدن فعالیت مشاورین املاک و ساماندهی این بخش را ضروری دانست.
به گزارش بازار، مصطفی قلی خسروی رییس اتحادیه مشاورین املاک تهران گفت: بسیاری از مشکلات حال حاضر ناشی از عدم دسترسی مشاورین املاک به ابزارهای لازم برای ارائه خدمات بهتر به مردم می باشد و باید هرچه سریعتر اقدامات لازم برای رفع این نقیصه صورت گیرد.
وی عدم دسترسی دفاتر مشاورین املاک به سامانه های اطلاعاتی ضروری را از مشکلات مهم این بخش دانست و اظهار داشت: مشاورین املاک بدون دسترسی به این سامانه ها نمی توانند با سرعت اصالت املاک و اشخاص را استعلام نمایند و به علت این عدم دسترسی مشکلات و سوءاستفاده هایی توسط افراد فرصت طلب صورت می گیرد.
رئیس اتحادیه مشاورین املاک تهران به مشکلات ناشی از نامشخص بودن وضعیت اصالت ملک و وضعیت ممنوعیت معامله افراد هنگام عقد قرارداد اشاره کرد و گفت: عدم دسترسی به سامانه های استعلام و احراز هویت موجب شده هنگام عقد قرارداد اطلاعات لازم و کافی در اختیار مشاورین املاک قرار نگیرد و این خود زمینه را برای افراد سودجو فراهم می سازد.
وی با تشکر از اقدامات مجلس شورای اسلامی و دیگر دستگاههای ذیربط برای ساماندهی فعالیت مشاورین املاک، اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی و دیگر دستگاه های ذیربط باید هرچه سریعتر با اصلاح قوانین و مقررات و ایجاد زیرساخت های لازم زمینه را برای رفع مشکلات و تسهیل فعالیت مشاورین املاک فراهم سازند.
مصطفی قلی خسروی به نقش دفاتر مشاورین در ایجاد اشتغال برای بخش عمده ای از جوانان بیکار اشاره کرد و گفت: در حال حاضر به دلیل مشکلات اقتصادی کشور عده زیادی از جوانان فاقد شغل می باشند و دفاتر مشاورین املاک توانسته اند عده زیادی از این جوانان را جذب و مشغول به کار کنند

photo 2021 05 24 11 16 35 1 300x300 - تامین ابزارهای لازم برای تخصصی شدن فعالیت مشاورین املاک و ساماندهی این بخش را ضروری است

منبع خبر : ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.